Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 17 شوال 1445
شناسه خبر : 2812
  پرینتخانه » ا فوری/کوتاه, اجتماعی, تیتر دوم-اسکرول زیر, خوزستان تاریخ انتشار : 23 مارس 2019 - 12:23 |

استاندار گلستان گم شده است؟ / رحمانی فضلی: از یک ماه پیش تقاضای مرخصی داشت؛ خارج از کشور است! / برخلاف ادعای وزیر کشور، تا ۲۸ اسفند ایران بوده؛ او پس از وقوع بحران، کشور را ترک کرده

وزیر کشور صبح امروز در گفتگویی تلویزیونی اعلام کرد که استاندار گلستان از یک ماه پیش تقاضای مرخصی داشت و اکنون خارج از کشور است و به همین دلیل در هنگام بروز سیل در این استان نتوانسته شخصا در محل حضور داشته باشد.همچنین محمود صادقی در واکنش به غیبت استاندار گلستان در زمان بحران گفت: آقای وزیر کشور! استاندارانی را برگزینید که دل به خدمت در استان محل مأموریت خود بدهند.
علت غیبت استاندار گلستان در امدادرسانی سیل؛ سفر یک ماهه به خارج از کشور!وزیر کشور در مصاحبه تلویزیونی اعلام کرد که استاندار گمشده گلستان در سفر خارج از کشور به سر می برد.

عبدالرضا رحمانی فضلی صبح امروز در گفتگویی تلویزیونی اعلام کرد که استاندار گلستان از یک ماه پیش تقاضای مرخصی داشت و اکنون خارج از کشور است و به همین دلیل در هنگام بروز سیل در این استان نتوانسته شخصا در محل حضور داشته باشد.

رحمانی فضلی در حالی از درخواست مرخصی مناف هاشمی یک ماه قبل سیل خبر می دهد که آخرین خبری که از مناف هاشمی موجود است، مربوط به ۲۸ اسفند، در بازدید از سد گلستان است، امری که نشان می دهد وی بعد از وقوع بحران کشور را ترک کرده است.

همچنین محمود صادقی در واکنش به غیبت استاندار گلستان در زمان بحران گفت: آقای وزیر کشور! استاندارانی را برگزینید که دل به خدمت در استان محل مأموریت خود بدهند نه استانداری که از بدو انتصاب، دائما برای سمت های پایتختی (اعم از شهرداری، استانداری، معاونت استانداری…) لابی می کنند.

|
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.