Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
اخبار ویژه »
شناسه خبر : 2821
  پرینتخانه » ا فوری/کوتاه, اجتماعی, خوزستان تاریخ انتشار : 23 مارس 2019 - 13:03 |

امام جمعه خرمشهر پس از خدا حافظی با مردم و حلالیت ضمنی در هفته های گذشته بار دیگر خطبه های نماز جمعه خرمشهر را ایراد کرده است

امام جمعه خرمشهر پس از خدا حافظی با مردم و حلالیت ضمنی در هفته های گذشته بار دیگر خطبه های نماز جمعه خرمشهر را ایراد کرده است، از حجت الاسلام موسوی فرد به عنوان اصلی ترین گزینه نماینده ولی فقیه در خوزستان نامبرده می شود.

حجت‌الاسلام سید عبدالنبی موسوی‌فرد امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان، با اشاره به برگزاری آئین اعتکاف در سرتاسر کشور، اظهار کرد: اعتکاف یکی از رویش‌های انقلاب اسلامی است، پیش از انقلاب قم تنها شهری بود که در آن به صورت اندک و فقط ویژه طلاب اعتکاف برگزار می‌شود، اما اکنون در اقصی نقاط ایران اسلامی این آئین معنوی برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر اهمیت بیانات مقام معظم رهبری در نخستین روز از سال ۹۸ در بارگاه رضوی، عنوان کرد: اهمیت دادن به کالای ایرانی و استفاده از آن از عوامل تقویت‌کننده رونق تولید است.

امام جمعه خرمشهر گفت: دشمنان از مسیر و راه‌های مختلفی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی وارد شده‌اند، یگانه مسیر ایستادگی در مقابل این تاخت‌و‌تازهای دشمنان اقتصاد مقاومتی است.

وی افزود: دشمن برای ضربه زدن به نظام مقدس اسلامی از راه جنگ اقتصادی و فرهنگی وارد شده و برای این امر اتاق جنگ تشکیل داده است، اما متاسفانه دستگاه اجرایی ما از این امر غافل است.

موسوی‌فرد با تاکید بر اینکه رونق تولید حداقل ۶ اثر دارد، عنوان کرد: افزایش موجودی کالاهای داخلی، کاهش تورم، کاهش وابستگی به کالاهای خارجی، کاهش نیاز به ارز، افزایش اشتغال و درآمد و افزایش درآمدهای دولتی ۶ اثر رونق تولید است.

وی افزود: تورم در کشور لحظه‌ای بالا می‌رود، فردی که الفبای سیاست را بلد باشد به راحتی می‌تواند در مقابل این وضعیت سخت مقابله کند، با اهمیت دادن به رونق اقتصادی این مشکل حل خواهد شد.

|
به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.