Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 862
  پرینتخانه » اجتماعی, تیتر دوم-اسکرول زیر تاریخ انتشار : 18 مارس 2019 - 3:15 |

حرکت راهیان‌نور توطئه‌های دشمنان را نابود می‌کند

حجت‌الاسلام مصطفی رستمی

در حاشیه بازدید از یادمان شهدای هویزه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: یادمان‌های شهدا حلقه وصلی میان نسل اول و نسل‌های بعد انقلاب است.

وی عنوان کرد: رزمندگان جوان ما در گام اول انقلاب شاه را از کشور بیرون راندند و دفاع مقدس را اداره و کشور را پیش بردند و اکنون رهبر معظم انقلاب در گام دوم به جوانان ماموریت دادند تا بار اصلی انقلاب در چهل سال آینده را به دوش کشند.

نماینده ولی‌فقیه در دانشگاه‌های کشور گفت: راهیان‌نور فضایی را برای جوانان ایجاد می‌کند که آنها جوانان اول انقلاب و بی‌توجهی آنها به به دشمنان و محدودیت‌ها ایستادگی و مقاومت کرده و حماسه آفریدند و پس از شکستن بن بست‌ها به پیروزی در دفاع مقدس رسیدند.

رستمی عنوان کرد: گام دوم انقلاب برگرفته از گام اول انقلاب است، ما اکنون در محاصره بزرگ اقتصادی، سیاسی و فرهنگی هستیم و جوانان ما باید با توکل به خداوند متعال طبق وعده‌های الهی حرکت کنند.

وی اظهار کرد: ما اکنون در دوران جنگ احزاب قرار گرفته‌ایم که پس از آن پیروزی‌های بزرگی رقم خواهد خورد.

نماینده ولی‌فقیه در دانشگاه‌های کشور گفت: دشمن به دنبال این است که فتنه‌های خود را با تلاش رسانه‌ای و فرهنگی برای ناامید کردن مردم و ترساندن آنها از نظام زرسالار ایجاد کند و قطعا حرکت عظیم راهیان‌نور فضایی برای شکستن این فتنه‌ها به حساب می‌آید و این حرکت عظیم باطل کننده تمام سحرهای دشمنان است.

|
به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.