امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 11 ذو القعدة 1445
اخبار ویژه »
شناسه خبر : 10428
  پرینتخانه » ا فوری/کوتاه, اجتماعی, اخبار تیتر سه, اقتصادی, پر بازدیدها, تیتر دوم-اسکرول زیر, خوزستان تاریخ انتشار : 01 سپتامبر 2023 - 17:33 |

تردد بیش از یک میلیون زائر در ۱۴ روز گذشته از مرزهای خوزستان

خوزنامه| بر اساس آخرین آمار منتشر شده از سوی ستاد اربعین زائران از اول تا ۱۴ صفر در مجموع یک میلیون و ۳۸۳ هزار و ۳۰ زائر از دو مرز شلمچه و چذابه تردد داشته‌اند.

تردد زائرین از ۲۷ مرداد لغایت ۹ شهریور مصادف با یکم تا ۱۴ صفر در پایانه مرزی زمینی شلمچه، ورود ۲۱۱ هزار و ۷۶۷ زائر ایرانی و ۱۳ هزار و ۸۳۴ زائر خارجی ثبت شده است. همچنین در این بازه زمانی، ۷۲۱ هزار و ۳۱۲هزار زائر ایرانی و ۴ هزار و ۸۶ زائر خارجی از این مرز به مقصد عراق خارج شده‌اند که در مجموع، ۹۸۶ هزار و ۹۹۹تردد در مرز شلمچه ثبت شده است.

در این بازه زمانی نیز مجموع ۳۹۶ هزار و ۳۱ تردد در مرز چذابه انجام شده که شامل ورود ۷۵ هزار و ۸۳۶ زائر ایرانی و سه هزار و ۸۴۳زائر خارجی و همچنین خروج ۲۵۴ هزار و ۵۶۹ زائر ایرانی و ۶۱ هزار و ۷۸۳ زائرزایر ایرانی خارجی است.

براساس آخرین آمار منتشر شده از سوی ستاد اربعین طی۱۴ روز گذشته در مجموع یک میلیون ۳۸۳ هزار و ۳۰ زائر از دو مرز بین‌المللی شلمچه و چذابه تردد داشته‌اند.

این تعداد شامل ۲۸۷ هزار و ۶۰۳ زائر وردی ایرانی و ۱۷ هزار و ۶۷۷ زائر ورودی خارجی است و همچنین ۹۷۵ هزار و ۸۸۱ زائر خروجی ایرانی و ۱۰۱ هزار ۸۶۹ زائر خروجی خارجی از دو مرز تردد داشته اند.

نویسنده : سردبیر | منبع خبر : فارس
برچسب ها
,
به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.