Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 25 شوال 1445
اخبار ویژه »
شناسه خبر : 10886
  پرینتخانه » ا فوری/کوتاه, اجتماعی, اخبار تیتر سه, پر بازدیدها, تیتر دوم-اسکرول زیر تاریخ انتشار : 13 اکتبر 2023 - 17:02 |

تصویب و پیگیری ۴۰ مصوبه برای شوشتر در سفر استاندار خوزستان به این شهرستان

خوزنامه| استاندار خوزستان در حاشیه نشست شورای اداری شوشتر گفت: در تلاشیم تا با همکاری سازمان آب و برق در خصوص تخصیص آب، شاهد اتفاقات خوبی در مباحث کشاورزی، شیلات و زراعت باشیم.

نشست شورای اداری شهرستان شوشتر روز پنجشنبه (٢٠) مهرماه به ریاست علی اکبر حسینی محراب، استاندار خوزستان برگزار شد.

استاندار خوزستان در حاشیه این نشست با حضور در جمع خبرنگاران تشکیل زنجیره زراعت چوب در شرکت توسعه نیشکر را منشأ اتفاقات مثبت در استان و منطقه دانست.

حسینی محراب به بازدید از برخی نقاطی که برای طرح ۵۵۰ هکتاری مقام معظم رهبری در نظر گرفته شده اشاره داشت و بیان کرد: در شورای اداری به جمع بندی خوبی پیرامون زیر گذر شرافت و برخی مسائل شهری بین شهرداری و مسکن و شهرسازی رسیدیم.

وی بر اهمیت بخش کشاورزی برای استان تاکید کرد و عنوان داشت: در تلاشیم تا با همکاری سازمان آب و برق جهت تخصیص آب بخش کشاورزی، شیلات و زراعت را رونق ببخشیم.

استاندار خوزستان افزود: در این جلسه ۲۵ مصوبه مطرح شد و با در نظر گرفتن مصوبات جلسات قبل، بیش از ۴۰ مصوبه در دستور کار پیگیری است.

حسینی محراب شوشتر را یکی از شهرهای مهم استان دانست و با اشاره به ظرفیت های آن ادامه داد: با تمام قوا تلاش می کنیم که مردم ثمره ظرفیت های برجسته این شهرستان را بچشند و بتوانیم دِین خود را به این منطقه ادا کنیم.

وی از انجام هماهنگی های لازم با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) جهت آبرسانی روستایی خبرداد و گفت: هماهنگی لازم جهت تسریع در اجرای امور مربوط به آب روستایی در همین جلسه صورت گرفت که ان شالله به اتفاقات خوشحال کننده ای برای مردم عزیز منجر خواهد شد.

استاندار خوزستان در پایان از صبر مردم تشکر و ابراز داشت: زمانی که کار بزرگی می خواهد پیش برود مثل اصلاح شبکه آب شهری؛ در مسیر اجرا سختی هایی هم به وجود می آید که مردم با صبر خود می توانند در این مسیر یاری‌گر مسئولان باشند.

نویسنده : سردبیر | منبع خبر : اختصاصی خوزنامه
برچسب ها
,
به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.