امروز : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ - 19 ربيع ثاني 1446
اخبار ویژه »
شناسه خبر : 12885
  پرینتخانه » ا فوری/کوتاه, اجتماعی, اخبار تیتر سه, اخبار تیتر یک, پر بازدیدها, تیتر دوم-اسکرول زیر تاریخ انتشار : 09 سپتامبر 2024 - 18:34 |

انتصابات عجیب استاندار خوزستان در روزهای پایانی

خوزنامه| حسینی محراب که طی دوره حضور در استانداری خوزستان یکی‌ از ضعیف ترین استانداران ادوار استان را به نمایش گذاشته است در آخرین پرده تئاتر طنز مدیریت خود و در روزهای پایانی دست به اقدامات عجیبی زده است.

شنیده ها حاکی است تغییر مدیرکل نه چندان موفق روابط عمومی و صدور برخی احکام در روزهای پایانی شائبه های را ایجاد کرده است.

صدور حکم فرمانداری، بخشداری و… برای برخی افراد در روزهای پایانی توسط حسینی محراب جای سوال جدی دارد، البته این اتفاقات در روزهای پایانی برخی استانداران مسبوق سابقه است.

پس از حضور حلقه خراسانی ها و رزومه سازی برای آن ها، این بار صدور احکام صوری به کارنامه پربار حسینی محراب اضافه شده است، جای تعجب است که حسینی محراب قرار بود ضمن کارکشته بودن، کاردان و خبره مدیریت هم باشد که هیچ‌کدام از این خصوصیات را نداشت.

در این زمینه لازم است وزیرکشور در اسرع وقت به شرایط آشفته استانداری خوزستان رسیدگی نماید و شاید بهترین اقدام عزل سریع‌تر حسینی محراب و لغو انتصابات انجام شده باشد.

خبرهای رسیده از انتصابات و جابجایی‌های بخشداران و به‌کارگیری افراد بی‌تجربه و مامور به خدمت از سایر دستگاه‌ها به عنوان بخشدار در شهرهای استان خلاف بخشنامه وزارت کشور حکایت دارد.

بسیاری این جابجایی‌ها را در راستای تعامل با نمایندگان جدید عنوان کرده‌اند و برخی نیز این مسائل را به یکی از معاونان با سبقه امنیتی استاندار نسبت می‌دهند که اگر تعامل باشد دیر است و اگر توصیه جناب معاون باشد مشفقانه نیست.

نویسنده : سردبیر | منبع خبر : اختصاصی خوزنامه
به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.