امروز : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ - 19 ربيع ثاني 1446
اخبار ویژه »
شناسه خبر : 13004
  پرینتخانه » ا فوری/کوتاه, اجتماعی, اخبار تیتر سه, پر بازدیدها تاریخ انتشار : 12 اکتبر 2024 - 10:03 |

اپل ویژگی های هوشمند اپل را راه اندازی می‌کند

خوزنامه| ویژگی‌های پیش‌بینی‌شده برای دارندگان آیفون‌ها، آی‌پدها و رایانه‌های مک سازگار عرضه خواهد شد

سیستم هوشمند آینده اپل بخشی از به روز رسانی های فرعی برای iOS 18 و iPadOS 18 خواهد بود.

اپل قصد دارد اولین دسته از ویژگی‌های هوش مصنوعی خود، “هوش اپل” را در تاریخ ۲۸ اکتبر به عنوان بخشی از به‌روزرسانی‌های فرعی برای iOS 18 و iPadOS 18 عرضه کند.

طبق آنچه بلومبرگ گزارش داد، این شرکت ویژگی های مورد انتظار را برای دارندگان آیفون، آی پد و رایانه های مک سازگار عرضه خواهد کرد و خاطرنشان کرد که «همه ویژگی های هوش مصنوعی اپل با به روز رسانی iOS 18.1 در دسترس نخواهد بود».

همچنین نشان داد که ویژگی‌هایی مانند ادغام چت GBT و ویژگی ایجاد ایموجی Geology در به‌روزرسانی iOS 18.2 اضافه می‌شود، در حالی که اپل قصد دارد تا Siri را در آپدیت iOS 18.4 ارتقا دهد که انتظار می‌رود در مارس ۲۰۲۵ منتشر شود. ، شامل بهبودهایی مانند کنترل برنامه ها و قابلیت های دسترسی به اطلاعات شخصی بیشتر است.

این آژانس در گزارشی توضیح داد که «اپل» قصد دارد «این ویژگی‌ها را به تدریج راه‌اندازی کند تا از هرگونه فشاری بر سرورهای خود جلوگیری کند و این ویژگی‌ها بر روی گوشی‌های آیفون ۱۶ و آیفون ۱۵ پرو، آی‌پدها و رایانه‌های مک با تراشه M1 در دسترس خواهند بود. و بعد.»

انتظار می رود این شرکت در اوایل نوامبر از نسخه های جدید دستگاه های مک بوک پرو و ​​مک مینی با پردازنده های به روز شده M4 رونمایی کند که تا پایان سال برای خرید در سراسر جهان در دسترس خواهد بود.

بر اساس گزارش بلومبرگ، بنابراین، اپل بیشتر محصولات خود را در طول سال ۲۰۲۴ به‌روزرسانی خواهد کرد.

دیروز، اپل نسخه بتا را برای توسعه دهندگان به عنوان بخشی از تلاش برای آماده شدن برای به روز رسانی سیستم عامل iOS 18.1 و ادامه بهبود عملکرد ویژگی های هوش مصنوعی دستگاه ها راه اندازی کرد.

طبق بیانیه این شرکت، تغییرات شامل “ضبط و خلاصه کردن تماس ها، با طراحی جدید برای دستیار صوتی (Siri) است که به جای صحبت کردن، دستورات متنی را امکان پذیر می کند و همچنین می تواند زمینه کلی را حتی در صورت اشتباه کردن کاربر درک کند. درخواست خود را تنظیم می کند.»

اپل همچنین پاسخ‌های هوشمند را در پیام‌ها و نامه‌ها فعال کرده است، علاوه بر برجسته کردن برنامه ایمیل برای پیام‌ها با یک برنامه زمان‌بندی، آنها را در جلوی صندوق ورودی قرار می‌دهد، در حالی که برنامه Photos دارای ویژگی برای تولید فیلم خاطرات است.

نویسنده : سردبیر | منبع خبر : بلومبرگ
به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.