امروز : دوشنبه, ۶ اسفند , ۱۴۰۳ - 26 شعبان 1446
اخبار ویژه »
شناسه خبر : 13938
  پرینتخانه » ا فوری/کوتاه, اجتماعی تاریخ انتشار : 23 فوریه 2025 - 19:56 |

ایتا: مدلینگ و استفاده ابزاری از تصویر چهره بانوان به صورتی که قابل شناسایی باشند برای معرفی کالا، محصولات و خدمات ممنوع شد

خوزنامه| در یکی از بندهای این سیاست‌ها امده است که با توجه به موقعیت ویژه و جایگاه رفیع زن در اسلام و نظام جمهوری اسلامی، استفاده از تصویر بانوان در آگهی‌های تبلیغاتی مستلزم رعایت شان و منزلت آن‌ها می‌باشد. لذا مدلینگ و استفاده ابزاری از تصویر چهره بانوان به صورتی که قابل شناسایی باشند برای معرفی کالا، محصولات و خدمات ممنوع است.

یکی از عناصر تبلیغات استفاده از بازیگران زن است، حالا پیام‌رسان ایتا در قوانین جدید خود استفاده ابزاری از تصویر بانوان در تبلیغات را ممنوع کرده است.

پیام‌رسان ایتا در کانال اطلاع‌رسانی خود نوشته است که برای ساماندهی و بهینه‌سازی جریان اطلاع‌رسانی، تبلیغات، رونق اقتصادی و حمایت از تولیدات داخلی، سیاست‌های جدیدی را تعیین کرده است.

در یکی از بندهای این سیاست‌ها امده است که با توجه به موقعیت ویژه و جایگاه رفیع زن در اسلام و نظام جمهوری اسلامی، استفاده از تصویر بانوان در آگهی‌های تبلیغاتی مستلزم رعایت شان و منزلت آن‌ها می‌باشد. لذا مدلینگ و استفاده ابزاری از تصویر چهره بانوان به صورتی که قابل شناسایی باشند برای معرفی کالا، محصولات و خدمات ممنوع است.

همچنین استفاده از تصویر بانوان در تبلیغ کالا یا خدمتی که استفاده‌کننده آن صرفا بانوان نباشند مجاز نیست.

|
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.