- پنجم تیر؛ روزی که آب و تاریخ کهن شهر شوشتر دوباره در جهان جاودانه شد
- حاج ملاعلی حکیم شوشتری، افلاطون کهنشهر شوشترکهن شهر شوشتر
- خبرگزاری خوزنامه به ۱۲ هزار مخاطب واقعی در اینستاگرام رسید
- کهن شهر شوشتر در خیمه حسین(ع)
- مراسم شب تاسوعای حسینی در مسجد افلاطون کهن شوشتر حکیم حاج ملاعلی حکیم شوشتری برگزار شد
- دستهجات عزاداری در مقام علامه شیخ شوشتری
- گرامیداشت بیست و سومین سالگرد ارتحال «میرزا حاج غلامحسین موحد»، آخرین حکیم کهنشهر شوشتر
- حمایت جامعه تکواندو شوشتر و خوزستان از استاد علیرضا تقیپور برای ریاست هیئت تکواندو استان خوزستان
- آتش زدن درختان در فضای سبز روبروی بیمارستان والفجر +عکس
- خادم مخلص اهلبیت؛ حاج محمدباقر خیبر
- ماجرای آتشسوزی درختان کهن شهر شوشتر چیست؟
- شیرخوارگان حسینی، کوچکترین سربازان مکتب عشقاند
- خوزنامه گزارش می دهد:نوکری ارباب/ پیرغلامانی که برکت زندگیشان خادمی امام حسین(ع) است
- دکتر طالبزاده مدیر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر شد
- شهروندخبرنگار گتوند ؛اقدام جالب یک شهروند برای حفظ درخت + عکس
خوزنامه گزارش می دهد:نوکری ارباب/ پیرغلامانی که برکت زندگیشان خادمی امام حسین(ع) است
خوزنامه گزارش می دهد:نوکری ارباب/ پیرغلامانی که برکت زندگیشان خادمی امام حسین(ع) است
«پیرغلامان حسینی» سوخته دلانی هستند که تمام عمر و وقت شان را وقف و نذر نوکری ائمه و امام حسین(ع) کرده اند و از این محل کرامات و عنایاتی شامل حالشان شده است.
خوزنامه: پیرغلامی حسینی؛ همان سوخته دلانی هستند که تمام زندگی و عمرشان را وقف نوکری ارباب حسین (ع) می کنند، با تمام عشقی که در سینه دارند از ماه ها قبل آماده محرم می شوند تا پاداش های معنوی بگیرند.همزمان با ماه عزای پسر فاطمه (س) این پیرغلامان پیراهن سیاه بر تن می کنند و برای نوکری اربابشان حسین(ع) و اقامه عزای اباعبدالله آماده می شوند. همین حضور ارزشمند و رحمت آفرین آنها گرمابخش محافل عزای سرور و سالار شهیدان می شود و شاید یکی از بزرگترین افتخارات برای بسیاری از آنها، رسیدن به درجه پیرغلامی امام حسین (ع) باشد.در ادامه این گزارش خبرگزاری خوزنامه با پیرغلامان اهل بیت(ع) که یقینا از احترام و قرب ویژه ای نزد ائمه معصومین برخوردار هستند همراه می شود تا از برکات حضور آنها در دستگاه امام حسین (ع) برای مخاطبان روایت کند.*۴۴ سال شیرینی نوکری امام حسین(ع)*کربلایی «عبدالحسین صادقیان» یکی از پیرغلامان مسجد حکیم شوشتری در گفتگو با خبرنگار خوزنامه اظهار کرد: ۴۴ سال است برای امام حسین(ع) انجام وظیفه می کنم، امیدواریم حضرت، این خدمتِ زیر پرچم اسلام را از من قبول و مرا به نوکری انتخاب کنند.کربلایی عبدالحسین صادقیان میگوید: خادمی امام حسین(ع) برای زندگیم خیلی برکات داشته و بسیاری از برکات را نمی توان گفت؛ هرچه داریم همه از دستگاه بزرگ امام حسین(ع) است، در این سال ها مریضهای دکتر جواب کردهای دیدم که شفای خود را آقا ابی عبدالله در شب های تاسوعا و عاشورا گرفتند.با اینکه مشکل پا درد دارم و قبل از ماه محرم از درد پا نمی توانستم راه بروم و شب ها خواب نداشتم؛ اما از شب اول محرم احساس پا درد هم ندارم. حالا دیگر سیل اشک امانش نمیدهد، بلند گریه میکند و میگوید: نمی دانم این حسین کیست که عالم همه دیوانه است؟!وی گفت: از بچگی در مسجد افلاطون کهن شهر شوشتر حکیم حاج ملاعلی حکیم شوشتری بزرگ شدم، خانه مرحوم پدرم، در جوار این مسجد پربرکت بود و پیوسته از برکات معنوی این مسجد بهره مند می شدم.

این مطلب بدون برچسب می باشد.
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.