امروز : شنبه, ۶ تیر , ۱۴۰۵ - 12 محرم 1448
اخبار ویژه »
- پنجم تیر؛ روزی که آب و تاریخ کهن شهر شوشتر دوباره در جهان جاودانه شد
- حاج ملاعلی حکیم شوشتری، افلاطون کهنشهر شوشترکهن شهر شوشتر
- خبرگزاری خوزنامه به ۱۲ هزار مخاطب واقعی در اینستاگرام رسید
- کهن شهر شوشتر در خیمه حسین(ع)
- مراسم شب تاسوعای حسینی در مسجد افلاطون کهن شوشتر حکیم حاج ملاعلی حکیم شوشتری برگزار شد
- دستهجات عزاداری در مقام علامه شیخ شوشتری
- گرامیداشت بیست و سومین سالگرد ارتحال «میرزا حاج غلامحسین موحد»، آخرین حکیم کهنشهر شوشتر
- حمایت جامعه تکواندو شوشتر و خوزستان از استاد علیرضا تقیپور برای ریاست هیئت تکواندو استان خوزستان
- آتش زدن درختان در فضای سبز روبروی بیمارستان والفجر +عکس
- خادم مخلص اهلبیت؛ حاج محمدباقر خیبر
- ماجرای آتشسوزی درختان کهن شهر شوشتر چیست؟
- شیرخوارگان حسینی، کوچکترین سربازان مکتب عشقاند
- خوزنامه گزارش می دهد:نوکری ارباب/ پیرغلامانی که برکت زندگیشان خادمی امام حسین(ع) است
- دکتر طالبزاده مدیر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر شد
- شهروندخبرنگار گتوند ؛اقدام جالب یک شهروند برای حفظ درخت + عکس
شناسه خبر : 249546
پرینت
تاریخ انتشار : 06 تیر 1405 - 12:00 |
آتش زدن درختان در فضای سبز روبروی بیمارستان والفجر +عکس
آتش زدن درختان در فضای سبز روبروی بیمارستان والفجر +عکس
آتش زدن درخت در یکی از معابر فرعی کهن شهر شوشتر برای دومین بار است که اتفاق می افتد خوشبختانه هر بار با اقدام به موقع آتش نشانی شهرداری شوشتر خاموش می شود.
در حالی که امسال خبرها در گوشه ای از شهر حکایت از جان بخشیدن دوباره به شهر و تنفس دوباره درختان خبر می داد اما در گوشه ای دیگر از شهر عکس آتش سوزی درخت دلمان را به درد آورد.
براساس گزارش خوزنامه؛ آتش زدن درخت توسط برخی افراد برای دومین بار است که اتفاق می افتد و هر بار با اقدام به موقع آتش نشانی خاموش می شود.
در شهری که درخت حکم کیمیا را دارد باید برای حفظ آن کمی بیشتر دقت کرد.

برچسب ها
این مطلب بدون برچسب می باشد.
به اشتراک بگذارید
https://khuznameh.ir/?p=249546
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.