امروز : شنبه, ۶ تیر , ۱۴۰۵ - 12 محرم 1448
اخبار ویژه »
شناسه خبر : 249546
  پرینت تاریخ انتشار : 06 تیر 1405 - 12:00 |

آتش زدن درختان در فضای سبز روبروی بیمارستان والفجر +عکس

آتش زدن درختان در  فضای سبز روبروی بیمارستان والفجر +عکس

آتش زدن درختان در فضای سبز روبروی بیمارستان والفجر +عکس

آتش زدن درخت در یکی از معابر فرعی کهن شهر شوشتر برای دومین بار است که اتفاق می افتد خوشبختانه هر بار با اقدام به موقع آتش نشانی شهرداری شوشتر خاموش می شود.

در حالی که امسال خبرها در گوشه ای از شهر حکایت از جان بخشیدن دوباره به شهر و تنفس دوباره درختان خبر می داد اما در گوشه ای دیگر از شهر عکس آتش سوزی درخت دلمان را به درد آورد.

براساس گزارش خوزنامه؛ آتش زدن درخت توسط برخی افراد برای دومین بار است که اتفاق می افتد و هر بار با اقدام به موقع آتش نشانی خاموش می شود.

در شهری که درخت حکم کیمیا را دارد باید برای حفظ آن کمی بیشتر دقت کرد.

نویسنده : محمد باقر عباسی | منبع خبر : اختصاصی
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.