امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 10 ذو القعدة 1445
اخبار ویژه »
شناسه خبر : 3535
  پرینتخانه » ا فوری/کوتاه, اجتماعی, اخبار تیتر سه, اخبار تیتر یک, تیتر دوم-اسکرول زیر, ورزشی تاریخ انتشار : 27 آگوست 2019 - 9:30 |

عرب رسما استعفا کرد؛ وزیر ورزش: هیات مدیره پرسپولیس تصمیم می‌گیرد

وزیر ورزش و جوانان امروز اعلام کرد که مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از سمت خود استعفا کرده و هیات مدیره باید برای این موضوع تصمیم‌گیری کند.

به گزارش خوزنامه، «مسعود سلطانی فر» ‌امروز سه شنبه افزود: «ایرج عرب» همچنان مدیر عامل پرسپولیس است اما با توجه به استعفاء «ایرج عرب» در چند روز آینده هیات مدیره در خصوص این تصمیم یا جانشینی او تعیین تکلیف می کند.

پیش از این «ایرج عرب» گفته بود که در مقطعی به دلیل فشارها مایل به استعفاء‌ شده بود و وزیر ورزش گفتند این موضوع را بررسی می‌کنند و اگر لازم بود با آن موافقت خواهد شد. اما دیگر این موضوع مطرح نشد و نمی دانم این حاشیه سازی‌ها برای استعفاء من از کجا می آید.

وزیر ورزش و جوانان که امروز در یک برنامه رادیویی گفت و گو می کرد، به صحبت های «مهدی تاج» رییس فدراسیون فوتبال نیز اشاره کرد و گفت: ادبیات تند و تهدید را در هیچ کجا نمی پذیریم و فدراسیون‌های ورزشی خود را ملزم به پاسخگویی به خبرنگاران می‌دانند و به آن احترام می‌گذارند. البته در این راه به نقد منصفانه خوب و جلوگیری از انتشار اخبار نارست اعتقاد داریم.

تاج اعلام کرد بود فدراسیون فوتبال می تواند علیه خبرنگارانی که به زعم او در نشست های مطبوعاتی سئوالات نامربوط می‌پرسند اقامه دعوا کرده و آنان را از فعالیت در عرصه فوتبال به مدت چهار سال محروم کند.

سلطانی‌فر همچنین با تاکید بر اینکه این نهاد مصمم به خصوصی سازی ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس است، ‌ بیان کرد: بر اساس مصوبه دولت و مجلس موظف هستیم خصوصی‌سازی را انجام دهیم. در این مورد وزات ورزش و جوانان مصمم است که تا پایان سال خصوصی سازی انجام شود. اما یک سری موانع اجرایی بر سر راه بوده که در حال رفع آنها هستیم.

|
برچسب ها
به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.