امروز : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ - 19 ربيع ثاني 1446
اخبار ویژه »
شناسه خبر : 4191
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار تیتر سه, اخبار تیتر یک, تیتر دوم-اسکرول زیر تاریخ انتشار : 01 می 2016 - 11:55 |

مركز ليزر غیرمجاز آبادان بسته شد

خوزنامه| مدير نظارت و اعتبار بخشي امور درمان بر درمان دانشكده علوم پزشكي آبادان گفت:يك مركز ليزر و خدمات پوست غيرمجاز در آبادان به دليل فعاليت غيربهداشتي بسته شد.

به گزارش خوزنامه به نقل از ایرنا| سيدقاسم سعيدي بيان كرد: در راستاي برخورد با مراكز غيرمجاز مداخله‌كننده در امر درمان ليزر درماني و ساير خدمات پوست، كارشناسان نظارت بر درمان اين دانشكده، پس از شناسايي محل استقرار اين مركز، با حكم قضايي اقدام به تعطيلي آن كردند.


وي افزود:اين مركز به صورت سيار در ديگر شهرستان‌هاي خوزستان نيز اقدام به ارايه خدمات غير مجاز مي‌كرد كه با تلاش و پيگيري كارشناسان نظارت بر درمان دانشكده علوم پزشكي آبادان به همراه كارشناسان مركز بهداشت و امور حقوقي اين دانشكده، از ادامه فعاليت آن ممانعت شد.


سعيدي گفت: مراكز درماني فقط در صورت داشتن پروانه فعاليت معتبر از دانشگاه علوم پزشكي مجاز به ارايه خدمات درماني هستند و متقاضيان براي انجام اقدامات درماني فقط به مراكز مجاز مراجعه كنند.


وي با بيان اينكه تبليغات مراكز غيرمجاز زيبايي كه از مصاديق مداخله در امور پزشكي است فريب ‌دهنده و آسيب‌رسان است ادامه داد: شهروندان مي‌توانند در صورت مشاهده فعاليت مراكز غيرمجاز يا دريافت خدمات نامطلوب، با سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت و درمان تماس بگيرند و اطلاعات خود را در اختيار نهادهاي نظارتي قرار دهند.


۶۰۷ هزار نفر از خدمات ۳۰مركز شهري، ۱۸مركز روستايي، ۱۳۲خانه بهداشت و ۱۲ پايگاه سلامت در شهرستان هاي زير مجموعه دانشكده علوم پزشكي آبادان شامل آبادان، خرمشهر و شادگان بهره مند هستند.

| منبع خبر : ایرنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.