امروز : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ - 19 ربيع ثاني 1446
اخبار ویژه »
شناسه خبر : 459
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار تیتر سه, اخبار تیتر یک تاریخ انتشار : 26 اکتبر 2018 - 11:36 |

۱۴ نماینده خوزستان که دغدغه ماندگاری افشانی را در سمت شهرداری تهران دارند

انتقال آب کارون، نبود آب شرب سالم، مشکلات حوزه بهداشت و درمان، تبعات آب شور بر عملکرد نخیلات جنوب خوزستان، مشکلات زیرساختی در مرز چذابه، گرد و خاک، باران‌های آلوده، تعطیلی گاه و بی‌گاه مدارس و هزاران مشکل ریز و درشت دیگر از جمله مشکلات خوزستان است.

در حالی که خوزستان با همه این مشکلات سر می‌کند و درآمد محقق شده کل شهرداری‌های خوزستان نصف درآمد محقق شده شهرداری شیراز است اما نمایندگان خوزستان این روزها در راهروهای بهارستان به دنبال مستثنی کردن شهردار تهران از قانون منع به کارگیری بازنشستگان هستند.

بنا بر آمارهای منتشر شده فقط شهرداری آبادان ۴۰۰ میلیارد ریال حقوق بدهکار است و کارگران شهرداری اهواز، گروه ملی، نیشکر هفت تپه و… هرچند وقت یکبار در خیابان‌ها برای دریافت حقوقشان تجمع می‌کنند اما برخی از نمایندگان خوزستان غم از دست دادن صندلی افشانی را دارند.

فریدون حسنوند رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، مجید ناصری‌نژای نماینده مردم شادگان، عامر کعبی استاد دانشگاه و نماینده آبادان، عباس پاپی زاده رئیس مجمع نمایندگان خوزستان، علی عسکر ظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان، علی گلمرادی نماینده مردم ماهشهر، جواد کاظم نسب الباجی نماینده مردم اهواز، اقبال محمدیان نماینده مردم رامهرمز و رامشیر، حبیب الله کشت زر نماینده مردم بهبهان، سید راضی نوری نماینده مردم شوش، همایون یوسفی نماینده مردم اهواز، قاسم ساعدی نماینده مردم دشت آزادگان، عبدالله سامری نماینده مردم خرمشهر و هدایت الله خادمی نماینده مردم ایذه و باغملک از جمله کسانی هستند که به دنبال جلوگیری از بیکار شدن افشانی بودند.

خوزستان ۱۸ نماینده در مجلس دارد که ۱۴ نفر از آنها خواستار جلوگیری از بازنشستگی شهردار تهران شدند. این آمار نمایندگان هرچند بیش از نمایندگان استان‌های دیگر است اما جالب است که حتی نمایندگان تهران به این اندازه از جلوگیری از برکناری افشانی استقبال نکردند.

| منبع خبر : فارس
به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.