امروز : شنبه, ۶ تیر , ۱۴۰۵ - 12 محرم 1448
اخبار ویژه »
- پنجم تیر؛ روزی که آب و تاریخ کهن شهر شوشتر دوباره در جهان جاودانه شد
- حاج ملاعلی حکیم شوشتری، افلاطون کهنشهر شوشترکهن شهر شوشتر
- خبرگزاری خوزنامه به ۱۲ هزار مخاطب واقعی در اینستاگرام رسید
- کهن شهر شوشتر در خیمه حسین(ع)
- مراسم شب تاسوعای حسینی در مسجد افلاطون کهن شوشتر حکیم حاج ملاعلی حکیم شوشتری برگزار شد
- دستهجات عزاداری در مقام علامه شیخ شوشتری
- گرامیداشت بیست و سومین سالگرد ارتحال «میرزا حاج غلامحسین موحد»، آخرین حکیم کهنشهر شوشتر
- حمایت جامعه تکواندو شوشتر و خوزستان از استاد علیرضا تقیپور برای ریاست هیئت تکواندو استان خوزستان
- آتش زدن درختان در فضای سبز روبروی بیمارستان والفجر +عکس
- خادم مخلص اهلبیت؛ حاج محمدباقر خیبر
- ماجرای آتشسوزی درختان کهن شهر شوشتر چیست؟
- شیرخوارگان حسینی، کوچکترین سربازان مکتب عشقاند
- خوزنامه گزارش می دهد:نوکری ارباب/ پیرغلامانی که برکت زندگیشان خادمی امام حسین(ع) است
- دکتر طالبزاده مدیر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر شد
- شهروندخبرنگار گتوند ؛اقدام جالب یک شهروند برای حفظ درخت + عکس
شناسه خبر : 5006
پرینت
تاریخ انتشار : 15 اسفند 1399 - 4:52 |
جاده غیرقانونی جوبجی مسدود شد
خوزنامه| تمام راهها به جاده غیرقانونی روی رودخانه اعلا که آثار باستانی محوطه عیلامی را تخریب میکرد، بسته شد.
امروز با دستور اداره کل راه استان خوزستان، راههای منتهی به جاده غیرقانونی معدنکاران گاردریل کشیده شد.
مدتها بود که معدنکاران بدون مجوز اقدام به جادهسازی روی محوطه ثبت ملی دوران عیلامی کرده بودند.
این اقدام بعد از این مانع هرگونه جادهسازی خواهد شد.
باید دید بعد از این، مسئولان در آینده چه برنامهای برای حفاظت از این محوطه باستانی دارند، تا دیگر شاهد چنین دستاندازیهایی به محوطه جوبجی نباشیم.
برچسب ها
این مطلب بدون برچسب می باشد.
به اشتراک بگذارید
https://khuznameh.ir/?p=5006
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
