Saturday, 4 May , 2024
امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 26 شوال 1445
اخبار ویژه »
شناسه خبر : 546
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار تیتر سه تاریخ انتشار : 02 نوامبر 2018 - 18:47 |

بیش از یک میلیون تردد از مرزهای خوزستان انجام شده است

غلام عباس بهرامی نیا در رابطه با آمار تردد زائران دو مرز شلمچه و چذابه تا پایان روز گذشته در بازگشت از عتبات عالیات به استان، اظهار کرد: تعداد ۴۶۶ از شلمچه خارج و تعداد ۶۵ هزارو ۲۹۰ ایرانی از مرز شلمچه وارد شدند که درمجموع ۶۵ هزارو ۷۵۶ نفر از این مرز تردد داشتند.

وی افزود: تعداد ۲ هزارو ۷۵۹ نفر ازاتباع خارجی نیز خارج و تعداد ۲ هزارو ۹۴۱ از اتباع از مرز شلمچه وارد شدند که درمجموع در این روز تعداد ۷۱ هزارو ۴۵۶ نفر تبعه خارجی از این مرز تردد کردند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان در رابطه با آمار ۲۱ روزه ماه صفر در تردد از مرز شلمچه گفت: تعداد ۳۹۲ هزارو ۶۶۲ نفر خارج و تعداد ۲۹ هزار و ۳ نفر از مرز چذابه وارد کشور شدند که در مجموع تعداد ۶۲۲ هزار و ۶۶۵ نفر ایرانی از مرز شلمچه تردد کردند.

بهرامی نیا در رابطه با تردد اتباع خارجی ظرف ۲۱ روز صفر از مرز شلمچه، بیان کرد: تعداد ۱۲۳ هزار و ۳۱۲ نفر از اتباع خارجی خارج و تعداد ۱۵ هزارو ۵۸۴ نفر از مرز شلمچه وارد کشور شدند که درمجموع تعداد ۸۲۱ هزارو ۵۶۱ نفر تبعه خارجی در این فاصله زمانی از مرز شلمچه تردد کردند.

وی در رابطه با آمار تاریخ ۹/۸/۹۷ پایانه چذابه، گفت: تعداد ۳۴ هزارو ۷۲۰ ایرانی وارد و تعداد ۱۵۷ نفر از مرز چذابه خارج شدند که درمجموع در این روز تعداد ۳۴ هزرو ۸۷۷ نفر از این مرز تردد کردند.

بهرامی نیا افزود: تعداد ۱۳۷ تبعه خارجی از پایانه مرزی چذابه خارج و تعداد ۹۰ نفر وارد شدند که درمجموع تعداد ۲۲۷ نفر در روز گذشته از این مرز تردد کردند.

وی در رابطه با آمار تجمیعی ۲۱ روزه تردد از مرز چذابه، بیان کرد: تعداد ۱۳۲ هزارو ۴۶۸ نفر وارد و تعداد ۲۲۸ هزارو ۶۰۸ نفر ایرانی از پایانه مرزی چذابه خارج شدند که درمجموع تعداد ۳۶۱ هزارو ۷۶ نفر در این فاصله زمانی از این مرز تردد کردند.

بهرامی نیا در رابطه با تردد اتباع خارجی از مرز چذابه، عنوان کرد: تعداد ۴ هزارو ۳۳۴ نفر تبعه خارجی خارج و تعداد ۲ هزارو ۹۵۰ نفر از مرز چذابه خارج شدند که درمجموع تعداد ۳۶۸ هزارو ۳۵۹ نفر تبعه خارجی از این مرز تردد کردند.

در ادامه بهرامی‌نیا اظهار کرد: امسال تردد اتباع خارجه از مرز شلمچه در ایام اربعین حسینی نسبت به سال‌ گذشته رشد ۳۹ درصدی داشته است.

وی عنوان کرد: از ابتدا ماه صفر تاکنون ۱۳۳ هزار و ۱۹۶ زائر تبعه خارجه مرز شلمچه و ۴ هزار و ۱۹۷ تبعه خارجی مرز چذابه را به قصد زیارت عتبات عالیات ترک کردند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: اکنون بیش از ۱۷ هزار و ۵۰۰ تبعه خارجی پس از زیارت عتبات عالیات از دو مرز شلمچه و چذابه وارد کشور شدند.

بهرامی‌نیا عنوان کرد: خدمات در دو مرز چذابه و شلمچه تا پایان بازگشت زائران ادامه خواهد داشت و تردد در این دو مرز روان است.

|
به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.