امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 28 شوال 1445
اخبار ویژه »
شناسه خبر : 5736
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار تیتر سه, اخبار تیتر یک, تیتر دوم-اسکرول زیر تاریخ انتشار : 25 می 2021 - 9:17 |

واکنش ربیعی به ادعای نامه نگاری روحانی با رهبر معظم انقلاب درباره رد صلاحیت ها: رئیس جمهور معمولا در موارد مهم نامه نگاری می‌کند / می‌پرسم و اطلاع رسانی می‌کنم

علی ربیعی در خصوص ادعایی پیرامون نامه حسن روحانی به مقام معظم رهبری پیرامون رد صلاحیت های کاندیداها توسط شورای نگهبان اظهار کرد: معمولا آقای رئیس جمهور، در موارد مهم نامه نگاری می کنند؛ من می پرسم و دقیق اطلاع رسانی می کنم.

ایسنا: علی ربیعی، سخنگوی دولت در نشست خبری امروز خود در خصوص توییت محمد مهاجری در رابطه با نامه حسن روحانی به مقام معظم رهبری پیرامون رد صلاحیت های کاندیداها توسط شورای نگهبان اظهار کرد: معمولا آقای رئیس جمهور، در موارد مهم نامه نگاری می کنند؛ من می پرسم و دقیق اطلاع رسانی می کنم.

محمد مهاجری،فعال رسانه ای امروز در توییتی نوشته بود: با اطلاع می گویم حسن روحانی رئیس جمهور در نامه ای به رهبرمعظم انقلاب از ایشان درخواست کرده که تغییراتی در لیست اعلام شده از سوی شورای نگهبان انجام گیرد. رئیس جمهور همچنین به وزیر کشور دستور داده فعلا از اعلام لیست شورای نگهبان خودداری کند. از سوی دیگر فشار سیاسی برای اعلام اسامی به وزیر کشور به شدت افزایش یافته است.

سخنگوی شورای نگهبان امروز تایید کرد که هفت نفر از نامزدها تایید صلاحیت شده اند. او گفت که وزارت کشور باید این اسامی را اعلام کند.

از شب گذشته، خبرگزاری فارس با اعلام ردصلاحیت لاریجانی و جهانگیری خبر داده بود که رئیسی، جلیلی، رضایی، قاضی زاده هاشمی، زاکانی، مهرعلیزاده و همتی تایید صلاحیت شده اند.

نویسنده : سردبير | منبع خبر : ايسنا
برچسب ها
,
به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.