امروز : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 1 ذو القعدة 1445
اخبار ویژه »
شناسه خبر : 7142
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار تیتر سه, اخبار تیتر یک, تیتر دوم-اسکرول زیر تاریخ انتشار : 28 فوریه 2022 - 13:10 |

پیگیری امور تبدیل وضعیت حق‌التدریس‌ها به جد در دستور کار است /وزیر آموزش و پرورش قول پیگیری داد/ عصر جلسه با میرکاظمی برگزار می‌شود

خوزنامه| نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی در گفت و گویی اختصاصی با خوزنامه گفت: تبدیل وضعیت معلمان حق التدریس قانون است و باید اجرا شود در این راستا امروز با نماینده معلمان حق التدریس شهرستان شوشتر که به تهران آمده است با وزیر آموزش و پرورش جلسه ای برگزار شد و پیگیر تبدیل وضعیت همه معلمان حق التدریس بودیم.

سهراب گیلانی افزود: وزیر آموزش و پرورش آمادگی خود را برای تبدیل وضعیت اعلام کرد و روند پیگیری صدور مجوز استخدامی را تشریح کرد، در این زمینه پیگیری ها معطوف به سازمان برنامه و بودجه خواهد بود.

وی عنوان کرد: روز گذشته در نامه‌ای که قریب به ۱۰۰ امضا داشت از معاون نیروی انسانی و امور استخدامی رئیس جمهور در خواست تسریع کار در صدور مجوز این فرهنگیان زحمت‌کش را داشته‌ایم و در این زمینه قانون لازم‌الاجراست.

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: عصر امروز تعدادی از نمایندگان مجلس، نمایندگان وزارت آموزش و پرورش و رئیس سازمان برنامه و بودجه برای تسریع در کار تبدیل وضعیت معلمان حق التدریس جلسه مفصلی خواهند داشت که امید است برآیند جلسه تبدیل وضعیت سریع معلمان حق الندریس باشد.

وی قول ساعد داد که پیگیری های خود را برای این مسئله ادامه دهد و در روزهای پرکار بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۱ این مسئله از اولویت‌های کاریش باشد.

نویسنده : سردبير | منبع خبر : اختصاصی خوزنامه
به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.