Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 24 شوال 1445
اخبار ویژه »
شناسه خبر : 724
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار تیتر سه, اخبار تیتر یک تاریخ انتشار : 16 دسامبر 2018 - 15:31 |

نمایندگان سه استان درباره بحران آب به سران قوا نامه نوشتند

اردشیر نوریان روز یکشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: این نامه توسط نمایندگان سه استان نوشته شده ولی هنوز تقدیم سران قوا و شورای عالی امنیت ملی نشده است.
وی یادآور شد:در این نامه از سران قوا و شورای عالی امنیت ملی درخواست کردیم به مشکل آب ورود کرده و شرایط حل بحران را برای همه استان ها مهیا کنند و فقط مرتبط به استان اصفهان نباشد.
این نماینده مجلس با انتقاد از استعفای نمایندگان اصفهان در مجلس گفت: مسایل مرتبط با آب باید در جلسات تخصصی مورد بررسی قرار گیرد نه این که سریعا نمایندگان استعفا کنند.
نوریان افزود:در این نامه تاکید کردیم که باید شرایط تمامی استان‌های کشور در مورد آب در نظر گرفته شود تا مردم در هیچ استانی ضرر نکنند.
وی بیان کرد: ترجیح می‌دهیم برای حفظ آرامش در کشور و ایجاد نشدن تشنج، مسایل را در جلسات و با حضور کارشناسان پیگیری کنیم و به دنبال جار و جنجال در این زمینه نیستیم.
نوریان یادآور شد:از نمایندگان استان اصفهان می خواهیم که به حضور نیافتن خود در جلسات مجلس پایان دهند و اجازه دهند تا مساله آب با در نظر گرفتن شرایط مردم تمامی استان‌ها حل و فصل شود و فقط شرایط یک استان در نظر گرفته نشود.

|
برچسب ها
به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.