Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 7933
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار تیتر سه, تیتر دوم-اسکرول زیر تاریخ انتشار : 19 جولای 2022 - 18:21 |

تخت‌های کرونایی یکی پس از دیگری پر می‌شوند

خوزنامه| سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان از شناسایی ۶۲۹ بیمار در شبانه‌روز گذشته خبر داد.

دکتر سیدمحمد علوی در گفت‌وگوی رسانه‌ای اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۶۲۹ بیمار جدید مبتلا به کرونا در خوزستان شناسایی شده که این تعداد موارد مثبت نسبت به روز گذشته ۲۲۰ نفر افزایش داشته است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: در این مدت ۴۲ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های خوزستان بستری شدند که موارد بستری نسبت به روز قبل از آن هفت نفر بیشتر بوده است.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان بیان کرد: در حال حاضر ۹۲ بیمار مبتلا به کرونا در بخش‌های عادی و ۵۲ بیمار در بخش‌های ویژه بیمارستان‌های خوزستان بستری هستند. در این مدت مانند روز قبل از آن، مورد فوتی ناشی از کرونا در خوزستان نداشته‌ایم.

علوی گفت: اگر به این نکته توجه شود که در حال حاضر تنها از افراد دارای علائم متوسط تا شدید نمونه‌گیری می‌شود و افراد با علائم خفیف یا بدون علامت شناسایی نمی‌شوند و اگر بخواهیم تعداد واقعی بیماران مبتلا به کرونا در استان خوزستان را تخمین بزنیم باید تعداد بیماران شناسایی شده در این مدت را در سه یا چهار ضرب کنیم که این موضوع نشان می‌دهد روند چرخش ویروس در جامعه افزایش یافته است.

وی افزود: با توجه به افزایش چرخش ویروس و بالا بودن خطر سرایت بیماری، ریسک ابتلا به بیماری نیز بالا است بنابراین مردم باید رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و واکسیناسیون توجه کنند.

انتهای پیام

| منبع خبر : ایسنا
برچسب ها
به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.