Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 7938
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار تیتر سه, تیتر دوم-اسکرول زیر تاریخ انتشار : 19 جولای 2022 - 18:26 |

افزایش محسوس روزانه مبتلایان به کرونا در جنوب غرب خوزستان

خوزنامه| سرپرست دانشگاه علوم پزشکی آبادان با اشاره به افزایش مبتلایان در جنوب غرب خوزستان گفت: احتمال افزایش موارد بیماری و تغییر رنگ‌بندی شهرها در هفته‌های آینده وجود دارد.

دکتر سید محمد محمدی با اشاره به وضعیت بیماری کووید – ۱۹ اظهار کرد: در جنوب غرب خوزستان افزایش روزانه موارد ابتلا به کرونا محسوس است اما میزان افزایش موارد بستری نسبت به موارد ابتلا کمتر است.

وی افزود: در حال حاضر در این منطقه ۱۱ بیمار مبتلا به کرونا در بخش‌های عادی و دو بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی آبادان با اشاره به قرار گرفتن شادگان در وضعیت زرد گفت: تعداد مبتلایان در شادگان بیشتر و استقبال از واکسیناسیون کمتر است بنابراین باید مردم سریعتر خود را نسبت به این بیماری ایمن کنند.

وی با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تزریق دوز یادآور واکسن عنوان کرد: معمولا بستری‌ها افراد بالای ۶۰ سال هستند که واکسیناسیون کاملی ندارند.

محمدی بیان کرد: با توجه به اینکه وارد موج بیماری شده‌ایم احتمال افزایش موارد بیماری و تغییر رنگ‌بندی شهرها در هفته‌های آینده وجود دارد بنابراین باید مراقبت‌ها بیشتر شود.

وی افزود: در این موج، مبتلایان بیشتر دچار علائم گلو درد و آبریزش بینی و سپس علائم گوارشی هستند اما درگیری ریه کمتر است.

انتهای پیام

| منبع خبر : ایسنا
برچسب ها
به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.