امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 ذو القعدة 1445
اخبار ویژه »
شناسه خبر : 7943
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار تیتر سه, تیتر دوم-اسکرول زیر تاریخ انتشار : 19 جولای 2022 - 18:32 |

تداوم گرمای جهنمی در خوزستان

خوزنامه| مدیرکل هواشناسی خوزستان از پیش‌بینی افزایش رطوبت و شرجی و وقوع مه در استان خبر داد. بررسی نقشه‌های پیش‌یابی نشان‌دهنده وقوع دماهای ۴۹ درجه و بالاتر تا روز چهارشنبه است. تشدید جریانات جنوبی و مرطوب تا روز شنبه نیز به تناوب سبب افزایش رطوبت و شرجی و بعضا مه رقیق به ویژه در نوار ساحلی، مناطق جنوبی و مرکزی خواهد شد.

محمد سبزه‌زاری اظهار کرد: بررسی نقشه‌های پیش‌یابی نشان‌دهنده وقوع دماهای ۴۹ درجه و بالاتر تا روز چهارشنبه است. تشدید جریانات جنوبی و مرطوب تا روز شنبه نیز به تناوب سبب افزایش رطوبت و شرجی و بعضا مه رقیق به ویژه در نوار ساحلی، مناطق جنوبی و مرکزی خواهد شد.

وی افزود: در این ایام در قسمت‌های شمال شرق و شرق وزش بادهای متوسط و تندبادهای لحظه‌ای و در روز پنجشنبه و جمعه نیز با توجه به ضرایب بالای ناپایداری احتمال وقوع رگبارهای پراکنده در برخی مناطق به ویژه ارتفاعات استان دور از انتظار نیست.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در شبانه‌روز گذشته شوش با ۵۲.۱ و ایذه با ۲۴.۹ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط استان خوزستان گزارش شده‌اند. در این مدت تغییرات دمای اهواز بین ۴۹.۸ و ۳۱.۳ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.

انتهای پیام

| منبع خبر : ایسنا
برچسب ها
به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.