امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 ذو القعدة 1445
اخبار ویژه »
شناسه خبر : 8077
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار تیتر سه, تیتر دوم-اسکرول زیر تاریخ انتشار : 22 سپتامبر 2022 - 8:26 |

صنعت نیشکر در تولید الکل رکورد زد

خوزنامه| خیرا نیز تولید الکل طبی با طرح دانش‌بنیان یکی از متخصصین نیشکری، به ۲۰ درصد بالاتر از ظرفیت اسمی رسیده و گامی مهم در سال تولید دانش‌بنیان برداشته شده است.

شکوفایی در تولید محصولات متنوع نیشکری

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی عبور از ظرفیت اسمی و ثبت رکورد جدید در شرکت خمیرمایه و الکل رازی را نشان خودباوری و همت کارکنان دانست و از تلاش‌های شبانه‌روزی جهادگران تولید، قدردانی کرد.

دکتر عبدعلی ناصری اظهار امیدواری کرد، این رکوردشکنی‌ها در سال مزیّن به شعار تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین تکرار شود و شاهد شکوفایی بیش از پیش در تولید محصولات متنوع این صنعت باشیم.

آینده‌ای روشن در انتظار شرکت خمیرمایه و الکل رازی

در پی عبور از ظرفیت اسمی، مدیرعامل شرکت خمیرمایه و الکل رازی نیز همت و تلاش پرسنل را ستود و ثبت رکورد تولید ۳۳ میلیون و ۸۶۵ هزار و ۸۷۰ لیتر محصول الکل تولیدی را نشان شایستگی، کار گروهی و استفاده مؤثر و حداکثری از امکانات دانست که نویدبخش آینده‌ای روشن برای شرکت است.

شهرام فرحمند افزود: ثبت این موفقیت ثمره زحمات، فداکاری، انسجام، مسئولیت‌پذیری و غیرت کارکنان زحمتکش خط مقدم تولید و سایر واحدها است که در شرایط تحریم و کرونا از هیچ کوششی فروگذار نکردند و در مسیر تعالی و بهبود مستمر قدم برداشتند.

شرکت خمیرمایه و الکل رازی باکیفیت‌ترین الکل طبی خاورمیانه را تولید می‌کند. در کنار تامین نیاز کشور، صادراتِ این فرآورده‌ی باارزش، دریچه‌ای را به سمت شکوفایی خوزستان گشوده است.

| منبع خبر : اختصاصی خوزنامه
برچسب ها
به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.