امروز : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 29 شوال 1445
اخبار ویژه »
شناسه خبر : 842
  پرینتخانه » اجتماعی, تیتر دوم-اسکرول زیر تاریخ انتشار : 17 مارس 2019 - 20:57 |

نیروی انتظامی آماده خدمتگزاری به زائران راهیان نور است

سردار حسین اشتری در حاشیه حضور در یادمان شهدای عملیات والفجر ۸ در منطقه اروند شهرستان آبادان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برنامه یادمان‌های کاروان راهیان نور بسیار عالی گزارش شده و زائران عزیز استقبال باشکوهی از این یادمان ها انجام داده‌اند

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی برای خدمتگزاری به زائران عزیز و نیز برای ایمنی راه‌ها و امنیت در کنار آنان است، خاطرنشان کرد: تاکنون هیچ مشکلی گزارش نشده و حادثه خاصی نداشتیم؛ تقریباً تمام کاروان هایی که طبق برنامه‌ریزی‌های قبلی بایستی به مقصد می‌رسیدند، حضور دارند.

عالی ترین مقام انتظامی کشور خاطر نشان کرد: براساس هماهنگی‌هایی که ناجا با ستاد مرکزی راهیان نور؛ سردار کارگر و همکارانشان انجام شده شاهد حضور باشکوه زائران در یادمان‌ها هستیم.

وی خاطرنشان کرد: از ۲۴ اسفندماه امسال تا ۱۷ فروردین ۹۸ و پایان سفرهای نوروزی مسافران، همکاران بنده در پلیس راه و راهنمایی و رانندگی در خدمت مسافران عزیز خواهند بود و با توصیه‌هایی که صورت گرفته ان شاءالله شاهد حادثه‌های دلخراش نخواهیم بود.

فرمانده ناجا تصریح کرد: رانندگان و سرنشینان باید به قوانین راهنمایی و رانندگی احترام بگذارند و آن را رعایت کنند تا سفر خوبی را سپری کنند.

سردار اشتری درباره برنامه های ناجا و اقدامات صورت گرفته با توجه به بیانیه گام دوم، گفت: براساس بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله امام خامنه‌ای (مدظله العالی)همه در قبال مردم مسئول هستند و نیروی انتظامی نیز این امر را در دستور کار خود قرار داده تا ان شاءالله آن را محقق کنند.

|
به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.