امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 13 ذو القعدة 1445
اخبار ویژه »
شناسه خبر : 3196
  پرینتخانه » ا فوری/کوتاه, اجتماعی, اخبار تیتر سه, اخبار تیتر یک, تیتر دوم-اسکرول زیر, خوزستان تاریخ انتشار : 04 می 2019 - 18:03 |

وضعیت فعلی آموزش و پرورش خوزستان نباید ادامه پیدا کند

آسیب های موجود در استان نیازمند مدیریت جهادی است

وضعیت فعلی آموزش و پرورش خوزستان نباید ادامه پیدا کند و باید جایگاه استان خوزستان را در آموزش وپرورش ارتقا دهیم تا خوزستان تراز علمی قابل قبولی در کشور کسب کند.


به گزارش خوزنامه، حجت الاسلام سید عبدالنبی موسوی فرد، پیش از ظهر امروز در مراسم بزرگداشت روز معلم، با بیان اینکه در خوزستان ۷۰ هزار معلم و بیش از یک میلیون دانش آموز درحال فعالیت هستند، عنوان کرد: قشر معلم از قشرهایی است که نیاز به توجه بیشتری دارد زیرا تریب کننده نسلی است که امروز دشمن از پیش دبستانی برای آنها برنامه ریزی کرده است.

وی افزود: برای کودکانی که به عنوان امانت در اختیار ما هستند باید کار کنیم و به تعبیر مقام معظم رهبری در کلاس های درس سرباز برای دشمن تربیت نکنیم.

امام جمعه اهواز عنوان کرد: در جریان سیل اخیر، مدارس برای مدتی تعطیل بودند اما معلمان با حضور در مناطق سیل زده به دانش آموزان نشان دادند که هیچ گاه کلاس درس تعطیل نیست و همواره باید به مردم خدمت رسانی کرد.

موسوی فرد بیان داشت: در این سل مدارس زیادی در سطح خوزستان تخریب شدند یا آسیب دیدند که باید به سرعت بازسازی آنها صورت گیرد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به رتبه ضعیف آموزش و پرورش استان در سطح کشور، تصریح کرد: وضعیت فعلی آموزش و پرورش خوزستان نباید ادامه پیدا کند و باید جایگاه استان خوزستان را در آموزش وپرورش ارتقا دهیم تا خوزستان تراز علمی قابل قبولی در کشور کسب کند.

وی افزود: در خوزستان با وجود این همه منابع عظیم اما وضعیت خوبی را شاهد نیستیم به گونه ای که در برخی مناطق محروم مردم ادعا داشتند به دلیل اینکه عرب و بختیاری هستند در محرومیت به سر می‌برند و این به دلیل تبلیغ بیگانه است که به همین دلیل اولویت کار من توجه به مناطق محروم است.

امام جمعه اهواز عنوان کرد: فاصله طبقاتی موجود در خوزستان باعث شده حاشیه نشینان از کمترین امکانات برخوردار باشند که این مشکل باید برطرف شود البته باید نسبت به تمامی مناطق توجه داشت تا فاصله طبقاتی کاهش پیدا کند.

موسوی فرد اظهار داشت: استانی که در این وضعیت به سر می برد مسئولین آن نباید در شبانه روز بیشتر از سه ساعت استراحت کنند زیرا من ساعت سه شب نیز پیگیر مشکلات مردم از انها خواهم بود و با توجه به آسیب های موجود خوزستان نیازمند مدیریت جهادی است.

| منبع خبر : اختصاصی خوزنامه
به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.