امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 ذو القعدة 1445
اخبار ویژه »
شناسه خبر : 3821
  پرینتخانه » ا فوری/کوتاه, اجتماعی, اخبار تیتر سه, اخبار تیتر یک, پر بازدیدها, تیتر دوم-اسکرول زیر, خوزستان, سبک زندگی تاریخ انتشار : 16 نوامبر 2019 - 14:43 |

به جد دنبال لغو افزایش قیمت بنزین هستیم/ طرح دو فوریتی را امضا و پیگیری می‌کنم

به گزارش خوزنامه، نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خوزنامه اظهار داشت: به جد دنبال لغو افزایش قیمت بنزین هستم و در این باره طرح دو فوریتی را امضا کرده و برای رای آوردن آن در صحن علنی مجلس پیگیری می‌کنم.

سهراب گیلانی افزود: بر این باورم که این افزایش قیمت علاوه بر غیرکاشناسی بودن به جد بر زندگی اقشار ضعیف و متوسط جامعه تاثیر می‌گذار و رفاه مردم را کاهش می‌دهد.

وی خاطر نشان کرد: مجلس باید این طرح را مصوب می‌کرد، این طرح یکبار در مجلس در جلسه غیرعلنی مطرح شد و رای نیاورد، نمایندگان با این طرح مخالف بودند.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه رئیس مجلس این مصوبه را امضا کرده است، افزود: رئیس مجلس امضا کرده است ولی ما با نظر ایشان مخالف هستیم و طرح دو فوریتی برای لغو این افزایش قیمت تدوین کرده‌ایم.

گیلانی با اشاره به اینکه برای رای آوردن این طرح تلاش می‌کنیم، خاطر نشان کرد: قرار است در ساعات اولیه فردا در صحن علنی مجلس در این باره تصمیم بگیریم و طرح را مطرح کنیم، بر این باوریم که در این زمینه مجلس را دور زده‌اند.

انتهای پیام/

|
به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.