امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 13 ذو القعدة 1445
اخبار ویژه »
شناسه خبر : 4161
  پرینتخانه » ا فوری/کوتاه, اجتماعی, اخبار تیتر سه, اخبار تیتر یک, تیتر دوم-اسکرول زیر تاریخ انتشار : 10 آوریل 2020 - 9:05 |

هراس در خاندان سلطنتی سعودی/ شاه و شاهزاده در قرنطینه، ۱۵۰ شاهزاده مبتلا

خوزنامه| دو شاهزاده سعودی به گزارش روزنامه نیویورک تایمز آمریکا مبنی بر ابتلای ۱۵۰ نفر از خاندان سلطنتی آل سعود به ویروس کرونای جدید واکنش نشان دادند.

به گزارش خوزنامه به نقل از شفقنا، «امیر عبدالرحمن بن مساعد بن عبدالعزیز» در توییتی نوشت: بر فرض که این خبر درست باشد و ۱۵۰ نفر از از ۳ هزار مبتلای عربستان از افراد خاندان سلطنتی باشند. خاندان آل سعود هم مانند هر خانواده دیگری یک خانواده سعودی است و اعضای آن هم بیمار می شوند.

او همچنین نوشت: شاید درمانی برای ویروس کرونا پیدا کنند اما حماقت و کینه شما درمانی ندارد.

«امیر فهد بن مصعب بن آل سعود» نیز دیگر شاهزاده سعودی بود که به این خبرواکنش نشان داد و در توییترش نوشت: شاهزاده هم مانند دیگران یک انسان است. آنها هم مریض می شوند و بهبود می یابند.

حساب توییتری همین شاهزاده سعودی با انتشار تصویری از شاهزاده فیصل به بندر بن عبدالعزیز امیر منطقه ریاض نوشت: شاهزاده فیصل بن بندر بن عبدالعزیز فرماندار منطقه ریاض، عصر امروز در خانه اش در شهر ریاض.

پیش از این روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز نوشته بود که ۱۵۰ نفر از اعضای سلطنتی عربستان سعودی به بیماری کرونای جدید مبتلا شده اند و ملک سلمان و محمد بن سلمان ولیعهدش نیز در پی ابتلای این افراد در یک جزیره دور افتاده قرنطینه شدند

گزارش این روزنامه که بازتاب وسیعی در رسانه های عربی و جهانی داشت، باعث عصبانیت نزدیکان خاندان آل سعود شد.

| منبع خبر : شفقنا
به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.